Organizarea rapida a unui birou micut, chic | Idei pentru casa

Organizarea rapida a unui birou micut, chic

organizarea rapida a unui birou

Organizarea rapida a unui birou micut, chic

Lucrezi de acasa sau ai treaba la birou mult timp? Nicio problema! Ti-am pregatit o multime de idei pentru a organiza rapid si util biroul. Nu conteaza daca esti student sau daca lucrezi de mult timp, lucrurile tale trebuie mereu sa fie in ordine si in curatenie. Chiar si intr-un birou, este nevoie de multa disciplina pentru a putea sa pastrezi toate hartiile, pentru a nu uita unde ai depozitat anumite lucruri si pentru a nu uita ce task-uri ai de facut.

Curatenie, invatatul, munca, totul va fi mult mai usor dupa ce vei pune in aplicare toate ideile de mai jos.

Te invitam si pe tine sa te inspiri, chiar acum!

Pastreaza totul in sertare

Pastreaza toate lucrurile in sertare, chiar daca crezi ca este destul de greu sa faci asta. Ai nevoie de sertare aranjate si impartite, exact ca cele din poza de mai jos.

Ai grija la cabluri!

Pentru ca in casa ta sa nu fie dezordine, trebuie sa ai mare grija cum pastrezi si cum depozitezi cablurile. Atunci cand vei cauta un incarcator, trebuie sa il gasesti rapid, nu-i asa? De aceea, trebuie sa ai grija ca toate cablurile sa fie aranjate.

Foloseste sertarele

Oricat de micute ar fi, pe langa dulapuri ai nevoie si de astfel de sertare. Te vor ajuta sa pastrezi hartiile, sa le gasesti mai repede, dar vor aduce si un aspect foarte placut incaperii tale. Pe partea de sus, poti chiar sa pui si o planta. Arata bine si este o idee excelenta, nu-i asa?

 

Noteaza tot ce ai de facut!

Cu doar o tabla sau cu un calendar pozitionat pe perete, iti poti nota tot ceea ce ai de facut important in acea zi, in acea saptamana si in acea luna. Totul va fi mult mai usor si vei fi sigur ca nu uiti nimic!

sursa foto

Se incarca...

S-ar putea sa-ti placa si:

Leave a Reply

Hey there!

or

Sign in

Forgot password?

Don't have an account? Register

Close
of

Processing files…

x
Susţine-ne cu un like: