Trucuri eficiente pentru a te reface rapid dupa masa copioasa de Sarbatori

0
407
masa copioasa de Sarbatori

Trucuri eficiente pentru a te reface rapid dupa masa copioasa de Sarbatori

Cum sa iti revii dupa masa copioasa de Sarbatori? In fiecare an intampinam sarbatorile cu preparate gustoase, cu bauturi carbogazoase, cu putin alcool, dar si cu deserturi carora nu le putem rezista. Chiar daca nu ai mancat prea mult, organismul tau resimte faptul ca ai gustat cate putin din fiecare.


Dupa masa de sarbatori te poti simti greu, poti avea crampe sau chiar si ameteli. Ce poti face in aceasta situatie? Am pregatit o lista cu o serie de sfaturi utile care te vor ajuta sa te refaci rapid dupa masa copioasa de Sarbatori.

Uneori, este imposibil sa nu resimtim aceasta stare, indiferent de cat de putin ai manca. Este suficient sa gusti aperitiv, sarmale, friptura si sa bei un pahar de vin si organismul tau va resimti toate aceste alimente si bauturi.

Atentie la bauturile pe care le consumi!

Propune-ti sa gusti cate putin din vinul de casa si din tuica fiarta in primele doua zile de sarbatoare. Apoi, ai grija sa bei doar apa.


Apa este ideala deoarece purifica organismul si te ajuta sa te hidratezi.

Evita cafeaua, alcoolul, sucurile de citrice sau alte sucuri.

Poti consuma apa si ceai pentru ca ele te ajuta sa fii hidratat si sa iti detoxifici organismul.


Nu iti priva organismul de mancare

Chiar daca in ziua de Craciun ai mancat prea mult, ai grija ca a doua zi sa iti incepi dimineata cu un mic dejun. O felie de paine prajita, un ou fiert si o bucatica de branza sunt ideale pentru a iti incepe ziua cu energie.

Este gresit sa iti privezi organismul de mancare a doua zi dupa o sarbatoare in care ai mancat copios.

Alege solutiile naturiste pentru a iti reveni dupa masa copioasa de Sarbatori

Opteaza pentru suplimente precum carbunele vegetal. Acesta va ameliora acea senzatie neplacuta de indigestie si iti va face organismul sa functioneze din nou bine.


Alege ceaiuri care faciliteaza digestia cum sunt: ceaiurile de musetel, rozmarin, verbina sau anason verde.

Ai grija sa te hidratezi, sa consumi alimente sanatoase si abia dupa aceea alege sa faci si miscare!