InterDialog AG, companie elvetiana infiintata in 1976 si specializata in productia de software, a prezentat pentru prima data la Bucuresti softul ID-Cloud RE, soft dedicat administrarii proprietatilor imobiliare.
Softul ID-CloudRE contine toate funcțiile si procesele pentru o gestionare profesionala a proprietatilor imobiliare. ID-CloudRE este o combinatie intre tehnologia avansata si adaptarea permanenta la noile cerinte, in special in domeniul digitalizarii, de aceea a mai fost numit si softul ‘State of the Art’ pentru piata imobiliara.
ID∙CloudRE a fost dezvoltat de catre InterDialog Software AG, o companie de renume in Elvetia, fiind folosit de multi ani pe piata europeana. Softul contine toate functiile pentru un Facility Management comercial, tehnic si infrastructural. Baza pentru un Facility Management semnificativ si professional este un registru cu suprafete clasificate ale obiectelor si cu echipamentele tehnice ale acestora.
“Dezvoltam soft pentru piata de imobiliare de mai bine de 30 de ani, iar la ID-CloudRE lucram constant pentru a-l imbunatati. Softul este usor de folosit de catre utilizatori si ofera o gestiune completa atat a ansamblurilor rezidentiale, a proprietatilor cat si doar a unui bloc de locuinte. Il recomandam pentru ca usureaza munca celor implicati in administrarea cladirilor, imbunatateste comunicarea intre toti cei implicati in acest proces, iar rapoartarea este extrem de precisa, foarte detaliat la nivel de profitabilitate, pe suprafete sau tip de produs. Credem cu tarie ca orice administrator de cladiri sau proprietati ar trebui sa foloseasca ID-CloudRE” a declarat Heinz Dornbierer, General Manager InterDialog AG.
ID∙CLOUDRE ASIGURA:
- Managementul cladirilor si a suprafetelor ca baza pentru o gestionare profesionala
- Automatizarea deplina a contabilitatii de inchiriere si in orice moment o corelare automata cu contabilitatea financiara
- Sistem complet financiar si de contabilizare a costurilor, inclusiv conturile de creante si conturile de platit
- Functii integrate pentru gestionarea comenzilor si a proiectelor
- Gestionara echipamentelor tehnice și contabilitatea investitiilor cu amortizare automata, functii de acces si de iesire
- Gestionarea termenelor, in special a contractelor de inchiriere, ajustarea contractelor si rezilierea acestora
- Raportare extensiva, numere, grafica cu export direct in EXCEL sau MS Word
- Gestionare integrata a documentelor si a arhivei de documente
- Functia Web pentru predarea si primirea apartamentelor si a spatiilor comerciale
- Functia Web pentru controlul periodic al obiectului
Compania elvetiana isi propune sa aiba reselleri in toate zonele importante ale tarii, prima zona fiind Cluj, unde exista deja negocieri avansate cu o companie locala.