Alimente cu efect antiinflamator – Ce sa consumi pentru a combate durerea cronica

0
344
alimente cu efect antiinflamator

Alimente cu efect antiinflamator – Ce sa consumi pentru a combate durerea cronica

Inflamatia poate fi buna sau rea. Persoanele care au inflamatie afla de la organism faptul ca acesta lupta impotriva infectiilor. Pe de alta parte, inflamatia cronica nu este tocmai un semn bun deoarece aceasta poate sa duca la boli destul de grave sau alte schimbari neplacute in organism.


Cu toate acestea, studiile arata ca unele alimente lupta impotriva inflamatiilor din organism. Am pregatit o lista cu aceste alimente cu efect antiinflamator.

Fructele de padure

Fructele de padure, precum afinele, capsunile, dar si zmeura si murele sunt bogate in antioxidanti benefici pentru organismul nostru. Acesti compusi au efecte antiinflamatoare care reduc riscul unor boli destul de serioase.

Studiile arata ca organismul persoanelor care consuma fructe de padure produc mai multe celule NK (Natural Killer). Aceste celule apartin sistemului imun innascut.


Mai mult decat atat, acestea reduc riscul unor boli de inima.

Top 6 alimente recomandate de specialisti care te ajuta sa scapi de stres

Pestele – Alimente cu efect antiinflamator

Somonul, ansoa, sardinele, dar si hering sunt pesti care contin omega-3 si sunt surse excelente de antioxidanti benefici si cu efecte antiinflamatoare.

Mai mult decat atat, pestele este mult mai sanatos decat carnea, fie ea alba sau rosie si este un aliment versatil ce poate fi consumat intr-o multime de feluri diferite.


Broccoli

Broccoli este un aliment nutritiv, iar studiile arata ca acesta ajuta atunci cand vine vorba de boli de inima, dar si de cancer.

Consumul de broccoli are si efecte antiinflamatoare pentru organism, fiind bogat in vitamine, dar si in antioxidanti.

Avocado – Alimente cu efect antiinflamator

Avocado este bogat in potasiu, magneziu, fibre, dar si in grasimi monosaturate, ideale pentru a te proteja de boli de inima. Avocado este un aliment ce are efecte antiinflamatoare si poate fi consumat intr-o multime de feluri diferite.


Acesta este sanatos, ofera o multime de beneficii organismului si te indemnam sa il introduci in dieta ta.

Ceaiul verde

Pe langa atatea alimente, adaugam si o bautura extrem de benefica pentru organism. Ceaiul verde este sanatos, iar o cana bauta pe zi aduce organismului proprietati antiinflamatoare. Mai mult decat atat, este o bautura ce inlocuieste cafeaua si iti ofera un boost de energie.

Ceaiul verde are un pret accesibil pentru toata lumea si poate fi consumat zilnic. Este recomandat ca acest ceai verde sa fie baut dimineata sau dupa-amiaza, el continand cafeina.

Strugurii

Strugurii, atat de gustosi, deosebiti si bogati in antioxidanti. Aceste fructe contin antocianine, iar aceste antocianine reduc inflamatia din organism. Au o multime de beneficii asupra organismului si sunt excelenti pentru a fi consumati ca gustare. Cu toate acestea, strugurii nu ar trebui consumati seara de catre persoanele care vor sa slabeasca.

Care e cea mai sanatoasa modalitate de a gati si consuma ouale

sursa foto: Pexels