Magazinul online Praktiker România lansează serviciul „Comandă online şi ridică din magazin”
Magazinul online Praktiker România, www.praktiker.ro, pune la dispoziţia clienţilor săi din toată ţara serviciul „Comandă online şi ridică din magazin”. Începând cu 22 noiembrie, noua opţiune le va permite clienţilor Praktiker care achiziţionează din magazinul online să îşi ridice singuri produsele direct din cea mai apropiată unitate de vânzare.
Magazinul online reprezintă un factor important de creştere pentru Praktiker România, nivelul vânzărilor fiind aproape de cel al unui magazin offline. În prezent, oferta magazinului online Praktiker include peste 20.000 de produse. Iar obiectivul companiei este de a pune la dispoziția tuturor clienților oferta completă de produse, care se regăsește și în magazinele fizice – „Comandă online și ridică din magazin”.
„Noul serviciu «Comandă online și ridică din magazin» reprezintă încă un pas în strategia companiei de a oferi o experiență omnichannel. Clienții noștri și-au manifestat constant dorința de a putea beneficia de posibilitatea de a-și ridica produsele comandate online din cel mai apropiat magazin Praktiker, iar pe fondul rețelei extinse de magazine pe care o deținem la nivel național, implementarea acestui serviciu a devenit o etapă firească în dezvoltarea eshop-ului nostru. Astfel, odată cu această nouă funcționalitate, clienții vor putea achiziționa online grupe de produse care înregistrează vânzări importante ca volum și valoare (gresie, faianță, materiale de construcții, sanitarele din ceramică, căzile și cabinele de duș etc), produse care ne așteptăm să genereze o pondere semnificativă în creșterea businessului online al Praktiker România”, a explicat Laura Tănase, Manager E-commerce Praktiker România.
„Aşa cum i-am obişnuit pe clienţii noştri, la Praktiker dezvoltăm în mod constant programe şi servicii care să vină în întâmpinarea nevoilor acestora. Noul serviciu de achiziţie online şi ridicare din magazin se înscrie perfect în direcţia strategică a companiei, fiind un serviciu foarte important atât pentru noi, dar mai ales pentru cumpărătorii Praktiker România. Opţiunea vine în sprijinul clienţilor care îşi doresc să economisească timpul la cumpărături în magazine şi a fost dezvoltat în urma solicitărilor primite din partea celor care preferă această metodă în locul serviciilor de curierat. Reţeaua extinsă de magazine Praktiker din ţara noastră le va facilita clienţilor întregul proces de achiziţie. Astfel, prin noua opţiune «Comandă online şi ridică din magazin», cumpărătorii își vor ridica gratuit produsele din magazinele noastre din toată ţara, comenzile fiind gata pregătite pentru livrare”, a declarat Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker România.
Noul serviciu este dedicat exclusiv achiziţiilor realizate din magazinul online al companiei, www.praktiker.ro. „Comandă online şi ridică din magazin” va permite clienţilor Praktiker să ridice din magazine inclusiv acele categorii de produse care nu pot fi transportate prin intermediul curierului, astfel costurile fiind reduse în mod semnificativ.
Mai multe detalii despre noul serviciu Praktiker România sunt disponibile pe www.praktiker.ro.
Despre Praktiker România
În România, Praktiker este cel mai cunoscut brand din piaţa de DIY, cu un nivel de notorietate de peste 98%. În prezent, compania are 26 de magazine în 23 de oraşe din ţară. Oferta Praktiker România cuprinde peste 40.000 de produse, incluzând: decoraţiuni pentru interior şi exterior, produse de grădinărit şi materiale de amenajări, produse sanitare, mobilă, electronice şi electrocasnice. În plus, magazinul online www.praktiker.ro pune la dispoziţia clienţilor din toată ţara o varietate de peste 20.000 de produse.
În prezent, Praktiker are implementate programe de fidelizare cu avantaje, customizate pentru cele trei mari categorii de clienţi, consumatori finali – cardul de client fidel -, client profesionist – mester card -, şi clienţii Business to Business. Aceste programe permit clienţilor să beneficieze de avantaje pentru cumpărăturile de la Praktiker.