Cum poti fi mai productiv atunci cand lucrezi de acasa

Cum poti fi mai productiv atunci cand lucrezi de acasa

Cand lucrezi de acasa reusesti sa economisesti niste ore pe care le-ai fi petrecut pe drum,  insa uneori nu reusim sa film la fel de productivi ca la birou. Treburile casnice, discutiile cu cei dragi sau alte activitati ne distrag atentia si ajungem sa lucram peste program din cauza acestui lucru.


Cu toate acestea, sa lucrezi de acasa inseamna sa fii mai relaxat, dar si mai fericit caci te afli in confortul propriei locuinte. Chiar si studiile tin cu noi si ne arata ca atunci cand lucrezi de acasa esti mai productiv.

Am pregatit o lista cu sfaturi care te vor ajuta sa fii mai eficient si sa iti cresti productivitatea.

Asigura-te ca ai toate materialele necesare

Coli albe de hartie, creioane, pixuri, post-it-uri, o agenda, dar si un calculator pentru a nu fi nevoit sa faci drumuri in plus pentru a iti reface stocul. Un drum la magazin te va distrage, facandu-te mai putin productiv.


Investeste in lucruri de calitate

Un scaun confortabil, ergonomic, dar si astfel de lampi birou sunt ideale pentru a spori propriul confort. Ai nevoie de lumina potrivita atunci cand lucrezi, lumina care te ajuta sa fii productiv si mai eficient.

Pune telefonul pe silentios atunci cand lucrezi de acasa

Pune pe silentios telefonul sau doar notificarile din grupurile de pe WhatsApp sau din social media pentru a putea fi cat mai productiv. Ofera-ti pauze si tine-te de ele pentru a nu te suprasolicita atunci cand vine vorba de serviciu.

Pauzele de 5 sau 10 minute pot fi petrecute facand, pe rand, urmtoarele activitati: iesire in aer liber (pe balcon sau in curte), miscare sau pauza de snack. Ai nevoie sa iti destinzi muschii, dar si sa te bucuri de dopamina pe care ti-o aduce serialul preferat.


Fa-ti o lista cu task-urile pe care trebuie sa le parcurgi

Pentru a putea fi cat mai productiv, fa-ti o lista cu task-urile pe care le ai de facut in ziua respectiva. Un sfat important care te ajuta sa te tii de acest truc este sa faci o lista realista. Nu iti pune pe farfurie mai mult decat poti duce caci acest lucru te va descuraja si vei lasa multe lucruri pe a doua zi.

Cu cat bifezi mai multe lucruri de pe lista, cu atat vei simti ca avansezi. Acest truc te va mentine concentrat pentru a putea sa te tii de treaba.

De asemenea, lucreaza la cate un task, nu la mai multe odata. Daca vei incerca sa parcurgi mai multe task-uri in acelasi timp, te vei simti coplesit. De asemenea, poti incurca usor unele elemente din cauza oboselii, iar acest lucru te va face sa iti pierzi concentrarea.


sursa foto: Pinterest

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

URMĂREȘTE-NE

232,166FaniÎmi place
2,494CititoriConectați-vă
51CititoriConectați-vă

RECOMANDĂRI