Gustari sanatoase care iti ofera energie in zilele caniculare

0
50

Gustari sanatoase care iti ofera energie in zilele caniculare

Cu totii resimtim efectele zilelor caniculare pe propria piele. Aceste gustari sanatoase te ajuta sa fii mai energic si sa te simti mai bine. Cand ramai fara energie, este important sa  alegi gustarile sanatoase care sa iti ofere puterea de care ai nevoie.


Din pacate, gustarile pe care le gasim in magazine contin mult zahar sau conservanti care  ne fac rau sau care, pur si simplu, nu sunt benefice. Alimentele procesate contin zahar si carbohidrati rafinati, iar aceasta combinatie nu este deloc recomandata.

In articolul de astazi am pregatit pentru voi cateva idei de gustari sanatoase, satioase, dar si gustoase.

Fructe uscate

Fructele uscate sau deshidratate sunt perfecte pentru a iti potoli pofta de dulce. Mai mult decat atat, acestea sunt bogate in antioxidanti, fibre si carbohidrati complecsi. Le poti avea mereu in geanta pentru a le consuma cand esti pe fuga, la birou sau in oras.


Ai grija sa alegi fructele uscate ce nu contin zahar, ci pe cele care contin indulcitori naturali.

Reteta de gustare cu somon

O gustare si mai satioasa este cea preparata din somon la conserva, avocado si biscuiti integrali. Combinatia este absolut delicioasa, va veti indragosti de aceasta gustare. Mai mult decat atat, ingredientele pot fi luate la birou sau atunci cand esti plecat in oras.

Ciocolata neagra

Cand iti este pofta de ceva dulce, ciocolata neagra te salveaza. In zilele caniculare nu este indicat sa mananci ciocolata ce are un continut ridicat de zahar, in ciocolata neagra are foarte putin zahar.


Nu uita sa bei si foarte, foarte multa apa.

Bulgarasi de branza

Bulgarasii de branza cu un continut scazut de grasime nu doar ca sunt sanatosi, dar sunt si fresh. Perfecta pentru o zi caniculara de vara, aceasta gustare poate fi consumata oriunde. Daca alegi branzica cottage, poti sa ii pui un topping dulce si te vei bucura de un desert gustos.

Smoothie din fructe sau legume

Smoothie-urile pot avea o multime de combinatii. Poti alege sa combini o banana, deoarece acesta este dulcele natural de care are nevoie smoothie-ul, cu o multime de ingrediente precum: lapte de migdale, fructe, o lingura de unt de arahide sau o lingura de crema de cocos.


Smoothie-urile pot fi baute pe drum, in mijlocul de transport in comun sau in masina, asa ca sunt ideale pentru a fi luate cu tine atunci cand ai nevoie. De asemenea, sunt bogate in nutrienti si poti sa pui aici si pudre proteice, perfecte pentru persoanele active.

Adauga zilnic fructe diferite in smoothie pentru a fi sigur ca iti iei doza de energie, substante nutritive, fibre si vitamina C. Poti adauga in smoothie si seminte precum semintele de in sau chia.

sursa foto: Pixabay