Cum sa fii fericit – Obiceiuri pe care trebuie sa le incluzi in rutina ta zilnica

0
254

Cum sa fii fericit – Obiceiuri pe care trebuie sa le incluzi in rutina ta zilnica

Cum sa fii fericit? Fericirea poate fi la tine daca alegem sa lucram la acest aspect cate putin, in fiecare zi. Persoanele vad fericirea in moduri diferite, insa este foarte important sa fii intr-o stare de pace cu tine insuti.


Indiferent de cum arata fericirea pentru tine, obiceiurile de aici te vor ajuta sa fii un om mai implinit din toate punctele de vedere.

1. Zambeste

Este usor sa gasim motive de suparare, insa trebuie sa fie la fel de usor sa gasim si motive pentru a zambi in fiecare zi. Uneori zambim pentru ca suntem fericiti, insa putem si sa zambim pentru a fi fericiti.

Vei observa ca un zambet iti poate schimba intreaga stare atat tie, dar si celor din jurul tau.


2. Alege sa faci miscarea

Stim cu totii ca o sportul ne umple corpul cu endorfine. Acest hormon al fericirii are beneficii spectaculoase asupra organismului nostru.

Indiferent ca alegi sa faci o plimbare in jurul blocului, sa dansezi, sa te plimbi cu bicicleta sau sa inoti, toate aceste activitati iti vor aduce o stare de bine.

3. Ai grija la odihna

Somnul este unul dintre cei mai importanti factori atunci cand vine vorba de fericire, dar si de sanatate. Este important si sa dormi cel putin 6-8 ore pe noapte, dar este important si sa te odihnesti incepand cu orele 22:00 sau 23:00.


Mai mult decat atat, te sfatuim sa optezi pentru o saltea confortabila si de calitate.

5 Plante perfecte pentru dormitor care ajuta somnul

4. Alimentatia de zi cu zi

Alimentele pe care le consumam in fiecare zi au puterea de a ne oferi energie sau de a ne da o stare de moleseala. Carnea alba, legumele, fructele, dar si cerealele ne ofera energie si ne ajuta sa avem o stare de bine, in fiecare zi.

Alimentatia este extrem de importanta atunci cand vine vorba de o stare de bine, dar si atunci cand vine vorba de sanatatea organismului nostru.


Idei pentru un mic dejun sanatos, apetisant, plin de nutrienti

5. Fii recunoscator!

Te sfatuim sa-ti faci o lista in fiecare zi cu cel putin trei motive pentru care esti recunoscator. Acest lucru are un impact pozitiv asupra starii tale de bine, dar este important sa fii recunoscator si pentru a porni ziua cu un boost de energie.

Poti sa te gandesti la ce esti recunoscator in ziua respectiva in timp ce te speli pe dinti sau in timp ce pregatesti micul dejun. Apoi, foloseste un pix si scrie pe o foaie aceste motive. La final de saptamana vei avea o lista completa cu motive pentru care esti recunoscator, o lista care te va face mai fericit si linistit.

sursa foto: Pinterest